Izmos puttonyos: visszatérhet a kombi BMW M5
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
Az abszolút hibátlan autót 1992-ben gyártották és azóta is mindössze 4300 kilométert tett meg. A 450 ezer eurós ár így is mellbevágó.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
Az újdonság 180 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint a méregdrága M5 CS.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
A praktikus bajor családi autót egy kereken 400 lóerős 5 literes szívó V8-as motor hajtja.
Az öncélú és teljesen értelmetlen pusztítás tovább folytatódik, a Mercedes és a Porsche után most egy BMW következik a sorban.
A jelek szerint már javában folyik a plugin hibrid hajtásláncú új bajor sportszedán közúti tesztje.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
A valaha készült legerősebb sorozatgyártású Cadillacként jegyzett CT5-V Blackwingben különleges szív dobog.
A három M-es sportkocsin kívül a gyártó első M-es motorkerékpárja is a csapat részét képezi.
A mintegy 2 tonnás sportszedán kevesebb mint 10 másodperc alatt lő ki 0-ról 200 km/h-ra.
A BMW M5 CS a márka eddigi legerősebb közúti autója 635 lóerővel.